باطری کیا کادنزا

باتری کیا کادنزا

بررسی مشخصات باتری کیا کادنزا

 

 

کیا کادنزا که به عنوان جانشین رسمی کیا اپیروس شناخته می شود نخستین بار در سال 2010 وارد بازار گردید و نسل اول این ماشین که در کشور ما عرضه شد با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و هنوز هم بعد از گذشت چند سال بازار فروش این ماشین تب و تاب های خود را دارد . لازم به ذکر است که کیا کادنزا در کره جنوبی با نام کیا K7 شناخته می شود و این ماشین لوکس ترین سدان دیفرانسیل جلو کیا است. برای خرید باتری کیا کادنزا با ما تماس بگیرید.

موتور قدرتمند کیا کادنزا ، طراحی زیبا و اروپایی ماشین و آپشن های فراوان کیا کادنزا همه سعی در این دارند که این ماشین را در کلاس خود جزء بهترین گزینه ها نشان دهند . طراحی زیبای کیا کادنزا حاصل قلم پیتر شرایر است که تا قبل از شروع فعالیت در کیا و طراحی ماشین های این کمپانی مدیر طراحی سابق آئودی بود . اگر از صاحبان کیا کادنزا سوال کنیم که در یک جمله کوتاه نظر خود را راجع به این ماشین بگویند قریب به حداکثر آنها میگویند که کیا کادنزا یک ماشین عالی است و در مورد این ماشین نکته منفی وجود ندارد .

 

 

مشخصات فنی کادنزا

  • نوع پیشرانه خورجینی
  • حجم پیشرانه 3470 سی‌سی
  • تعداد سیلندر 6
  • تعداد سوپاپ 24
  • توربوشارژر ندارد
  • سوپرشارژر ندارد
  • حداکثر توان 290 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 346 نیوتن‌متر در 5200 دور در دقیقه
  • زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت 7.6 ثانیه
  • حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت

 

قیمت باتری کیا کادنزا

 

مشخصات عمومی باتری کادنزا

 

باتری کادنزا به صورت فابریک دارای ظرفیت 70 آمپری است. شایان ذکر است که خودرو کیا کادنزا در مدل های زیر سال 2017، دارای باتری با ظرفیت 70 آمپری می باشد. اگر بخواهیم اشاره ای نیز به مشخصات ظاهری باتری کادنزا داشته باشیم، می توانیم بگوییم که این باتری دارای طولی 27 سانتی متری، عرضی 18 و ارتفاعی 22 سانتی متری است. دانستن مشخصات ظاهری این قطعه به هنگام خرید باتری کادنزا می تواند تا حد زیادی برای انتخاب یک باتری مناسب، ما را راهنمایی کند.

 

 

باطری فابریک کیا کادنزا

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

 

عمر مفید باتری کیا کادنزا

 

بطور متوسط باتری خودروی کادنزا بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین کیا کادنزا نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری های ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

فروش باتری کیا کادنزا

نصب و تعویض باتری کیا کادنزا

 

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو کیا کادنزا بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از بازار باتری انجام دهید از خدمات نصب رایگان آن نیز بهره مند خواهید شد. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود. توجه: در هنگام تعویض باتری، تحویل باتری فرسوده اجباری است. در غیر این صورت مبلغ اضافه ای به ازای هر آمپر اضافه خواهد شد.

 

 

قیمت باتری کادنزا

 

باتری کادنزا در حال حاضر در بازار در انواع قیمت های مختلف ارائه می شود. نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که شما می توانید با انتخاب مجموعه بازار باتری، به راحتی باتری کادنزا را به شکل مستقیم و با حذف واسطه ها خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید تا صرفه جویی را در هزینه های خود به همراه داشته و یک باتری با کیفیت را برای خودرو خود خریداری کنید. در همین راستا فروشگاه بازار باتری با بهره‌گیری از ناوگان و پشتیبانی شبانه‌روزی امکان ارسال فوری و نصب رایگان در تمام مناطق تهران را فراهم نموده است.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه