باطری هیوندای النترا

باتری هیوندای النترا

مشخصات باتری هیوندای النترا

 

 

اکثر محصولات هیوندای که قدم به سرزمین ما گذاشته‌اند مورد اسقبال هموطنان قرار گرفته‌اند و به غیر از چند مورد استثنا، همگی در امر فروش موفق ظاهر شده‌اند. در این بین اما هیوندای الانترا یکی از محبوب‌ترین‌هاست؛ از مدلهای قدیمی دهه نودی این محصول که بگذریم، به نسل سوم میرسیم که برای مدتی با نام دیگرش یعنی اوانته در کرمان موتور مونتاژ میشد. برای خرید باتری هیوندای النترا میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بعد از آن هم شاهد ارائه مدلهای اولیه و سپس فیس لیفت نسل پنجم و در نهایت نسل ششم بودیم، تا اینکه آغاز تحریم‌ها و قطع واردات، ادامه این روند و عرضه نسل هفتم را مختل نمود. در میان تمامی مدلهای الانترا عرضه شده در جهان، نسل پنجم یا همان MD از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است چرا که این محصول اولین نسخه از الانترا بود که موفق شد از لحاظ طراحی ظاهری، ایمنی و سطح امکانات، رقبای مطرح خود از کمپانی‌های تویوتا و هوندا و.. را به چالش بکشاند و به نوعی در بازارهای جهانی خودی نشان بدهد.

 

 

قیمت باتری هیوندای النترا

مشخصات فنی موتور

 

 

  • حجم موتور: 2000 سی سی
  • نوع موتور: بنزین سوز انژکتوری
  • تعداد سیلندر: 4 سیلندر
  • تعداد سوپاپ: 16 سوپاپ
  • محل قرارگیری موتور: جلوی خودرو
  • سیستم سوخت رسانی: انژکتوری با پاشش چند نقطه‌ای
  • ظرفیت باک خودرو: 50 لیتر
  • حداکثر توان خروجی: 150 پی اچ
  • حداکثر گشتاور خروجی: 182 نیوتن متر

 

 

 

 

باتری فابریک هیوندای النترا

 

 

باتری النترا بصورت فابریک یک باتری ۶۰ آمپر اتمی پایه کوتاه می باشد که امکان نصب باتری با ظرفیت بالاتر یعنی ۶۶ امپر و پايه کوتاه وجود دارد. باطری این خودرو از جلو در سمت راست و پشت چراغ جلو قرار گرفته است. ابعاد آن ۲۵*۱۷*۲۰ سانتی متر (طول،عرض،ارتفاع) است.باطری فابریک النترا از نوع اتمی است.البته برای این خودرو امکان نصب باطری اسیدی نیز وجود دارد که به دلیل افت ولتاژ باتری اسیدی در طولانی مدت توصیه به نصب از این نوع باطری نمی شود.

 

 

 

باطری اصلی النترا

 

 

  • ظرفیت باتری: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

 

 

دلایل خرابی باطری النترا

 

 

اولین علائم خرابی در باتری النترا می تواند عمل نکردن ریموت درب ها و روشن نشدن چراغ های سقف و یا قطع شدن برق پشت آمپر باشد .

علائم دیگر :

  1. خالی شدن باتری بعد از چند ساعت
  2. سفید شدن و یا قرمز شدن چشمی باتری
  3. بوی بد فاضلاب یا تخم مرغ از زیر کاپوت خودرو النترا
  4. هنگام استارت برق قطع شده و صدای تق تق ریز شنیده می شود
  5. خودرو مثل وقتهای دیگر استارت نمی زند و موتور به زور استارت می خورد و روشن می شود

اگر در هنگام رانندگی و کارکرد خودرو هیوندای النترا چراغ باتری که یک علامت هشدار دهنده است روشن شد ، حتما لوازم جانبی ماشین را خاموش کنيد ، دلیلش این است که از خالی شدن سریعتر باطری جلوگیری شود. این چراغ هشدار به اين معنیست که مولد برق ماشین ( آلترناتور ) درست کار نمی کند . این می تواند به دلیل کارکرد بالای هیوندای النترا و یا پاره شدن تسمه دینام یا قطعی در سیستم مدار شارژ ماشین باشد.

 

 

 

فروش باطری هیوندای النترا

 

عمر مفید باتری هیوندای النترا

 

بطور متوسط باتری خودرو هیوندای النترا بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری های ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

 

 

 

نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی

 

کیفیت و کارایی یک باتری النترا تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری النترا ای را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در امدادباتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

 

 

 

021-55363510

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه