بررسی باطری فیدلیتی پرستیژ

باتری فیدلیتی پرستیژ

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

 

شرکت بهمن موتور پس از بدعهدی شرکای قدیمی خود تصمیم گرفت دست همکاری را به سمت خودروسازان چینی دراز کند و آنها را به عنوان همکاران استراتژیک و بلندمدت برگزیند. در این میان کمپانی جتور که زیرمجموعه نیمه‌لوکس شرکت چری محسوب می‌شود، به درخواست همکاری گروه بهمن جواب مثبت داد و اولین محصول مشترک این دو به نام فیدلیتی پرایم در بازار ایران عرضه شد. فیدلیتی پرایم در واقع جتور X70S است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار چین شد. کمپانی چینی در سال ۲۰۲۱ نسخه‌ای لوکس و مجلل‌تر از این خودرو را با نام جتور X70 پلاس روانه میدان کرد که قرار است سال ۱۴۰۲ با نام فیدلیتی پرستیژ روی خط تولید گروه بهمن قرار بگیرد. برای خرید باتری فیدلیتی پرستیژ با ما تماس بگیرید.

فیدلیتی پرستیژ نسبت به نسخه پرایم طراحی ظاهری مجلل‌تری دارد، از کابین بسیار لوکس و جذاب‌تری سود می‌برد و از همه مهم‌تر، ترکیب فنی قوی‌تری در ناحیه دماغه خود پنهان کرده است. شرکت بهمن موتور در سال ۲۰۲۱، فیس‌لیفت جدیدی از جتور X۷۰ (فیدلیتی) را معرفی کرد. این نسخه از فیدلیتی نسبت به نمونه قبلی آن اسپرت‌تر، شیک‌تر و لوکس‌تر با طراحی مدرن‌تری همراه است. کمپانی چری برای جلب توجه مشتریان خود پسوند «پلاس» را به نام این خودرو اضافه کرد و به این ترتیب، مدلی جدید از جتور با نام X۷۰ Plus نامیده شد. خودرویی که بهمن موتور آن را فیدلیتی پرستیژ نام نهاد.

 

قیمت باتری فیدلیتی پرستیژ

 

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

 

  • نوع موتور خودرو خطی بنزینی
  • حجم موتور ۱.۶ لیتر
  • سیلندر / سوپاپ ۴ / ۱۶
  • تنفس موتور توربوشارژ
  • قدرت ۱۹۷ اسب بخار
  • گشتاور ۲۹۰ نیوتن.متر
  • گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته W – DCT
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • شتاب ۹ ثانیه
  • سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت ۸.۱ لیتر در صد کیلومتر
  • استاندارد آلایندگی یورو ۶
  • فرمان برقی
  • بدنه کراس اوور متوسط
  • نوع رینگ آلومینیومی

 

 

مشخصات فنی باتری فیدلیتی پرستیژ

 

فیدلیتی با باتری ۷۰ آمپری و ۱۲ ولتی، یک خودروی پرقدرت است. ابعاد کوچک این باتری با طول ۲۶ سانتیمتر، عرض ۱۸ سانتیمتر و ارتفاع ۲۳ سانتیمتر، امکان جلوگیری از اشغال فضای زیاد را فراهم می‌کند. با نصب سیستم‌ های صوتی قوی، این خودرو قادر است از باتری ‌های با آمپر بالاتر نیز بهره‌ مند شود. این ویژگی ‌ها، فیدلیتی را به یک گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به خودروهای کم ‌انرژی و با عملکرد برتر تبدیل کرده است.

 

 

باطری فابریک فیدلیتی

 

  • ظرفیت باتری اصلی فیدلیتی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

ویژگی های باتری مناسب فیدلیتی

 

باتری فیدلیتی با ویژگی‌ های منحصر به فرد، برای عملکرد بهینه خودروی شما ضروری است. این باتری، ابتدا باید توان خروجی مناسب برای اجزای الکتریکی خودرو ارائه دهد. این شامل تأمین ولتاژ و جریان کافی برای روشن کردن موتور و فراهم کردن انرژی برای تجهیزات مختلف مانند چراغ ‌ها، تهویه مطبوع و سیست م‌های سرگرمی می ‌شود.

علاوه بر این، باتری خودرو باید دارای عمر طولانی باشد و قابلیت تحمل چرخه‌ های مکرر شارژ و دشارژ را داشته باشد. دوام باتری اهمیت زیادی دارد زیرا این ویژگی تضمین می ‌کند که باتری برای مدت زمان طولانی عملکرد بهینه خود را حفظ کرده و نیاز به تعویض مکرر را کاهش دهد.

 

خرید باطری فیدلیتی پرستیژ

 

نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی:

 

کیفیت و کارایی یک باتری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باتری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باتری تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باتری های عرضه شده در فروشگاه بازار باتری تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

 

 

بهترین و مناسب ترین باطری فیدلیتی

 

بهترین و مناسب ترین باطری برای فیدلیتی پرستیژ باتری 60 آمپر اتمی است. باطری پیشنهادی ما به شما باطری 60 آمپر اتمی اوربیتال وان سپاهان است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری فیدلیتی پرستیژ و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

 

گارانتی باتری ماشین

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد. که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد. در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است. که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه