آشنایی با باطری ام جی 6

باتری ام جی 6

معرفی باتری ام جی 6 

 

ام جی 6 ( MG 6 ) یکی از خودرو های کمپانی مشهور MG است که توسط مهندسان انگلیسی طراحی و مهندسی شده و توسط کمپانی سایک موتور چین عرضه می شود. این خودرو در دو تیپ با دو طراحی متفاوت به صورت مگنت ( 4 درب ) و لیفت بک ( 5 درب ) عرضه شده که این طراحی فقط به طراحی قسمت عقب خودرو بر می گردد ؛ طراحی ام جی 6 مگنت به صورت سدان و طراحی ام جی 6 لیفت بک با نام ام جی جی تی ( MG GT ) نیز شناخته می شود حالتی بین سدان و هاچ بک است. برای خرید باتری ام جی 6 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی جلوی ام جی 6 خشن و جوان پسند است و از چراغ های جلو و عقب و جلو پنجره ی باریک که برند 8 ضلعی ام جی بر اساس ام جی دیزاین روی آن خودنمایی می کند تشکیل شده، فضای داخلی نیز مدرن است و امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی از قبیل 6 کیسه هوای ایمنی ، سیستم های ترمز و پایداری ABS – EBD – TCS – CBC – DSC – HSA و کروز کنترل ، سانروف دو حالته ، گرمکن صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و تنظیم گودی کمر، کول باکس ، سنسور باران و …. را در اختیارتان می گذارد.

 

مشخصات فنی

  • موتور موتور 4 سیلندر خطی مجهز به توربو شارژ
  • حداکثر قدرت 160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر در 2500-4500 دور در دقیقه
  • حجم موتور 1796 سی سی
  • تعداد سوپاپ DOHC 16
  • جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
  • تعداد دنده 6
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ 10 ثانیه
  • حداکثر سرعت 193 کیلومتر در ساعت
  • وزن 1485 کیلو گرم

 

قیمت باتری ام جی 6

مشخصات باتری ام جی 6

باتری ام جی 6 بصورت فابریک و نصب شده در کارخانه یک باطری ۶۰ آمپر پایه کوتاه قطب چپ می باشد. عوامل زیادی بر عملکرد باتری خودرو تاثیر گذار است از جمله رانندگی طولانی مدت و استفاده از سیستم صوتی. بنابراین اگر کمی بیش از حد معمول از برق خودرو استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم باتری با آمپر بالاتر نصب کنید. در صورت استفاده از تجهیزات صوتی تصویری امکان نصب باتری ۶۶ امپر بر روی خودرو وجود دارد.

توجه داشته باشید که استفاده از باتری با آمپر بالاتر در تصادفات رانندگی خطرات بیشتری دارند. پس توصیه می کنیم حداکثر ۵ تا ۱۰ آمپر بیشتر از آمپر استاندارد خودروی خود استفاده نکنید. هر دو نوع باتری اتمی و باتری اسیدی برای خودرو ام جی 6 قابل نصب است اما باطری اتمی به علت طول عمر بیشتر و عدم نیاز به مراقبت و نگهداری مناسبتر است.

 

 

باتری اصلی MG 6

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 74 آمپر ساعت – 74AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

گارانتی باتری ماشین ام جی 6

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

خرید باتری ام جی 6

بهترین باطری برای ام جی 6

 

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 74 آمپر اتمی اوربیتال وان سپاهان است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری ام جی 6 و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

 

نصب باطری فابریک

 

اگرچه ممکن است خودروی شما با یک باتری خودرو غیر فابریک هم روشن شود اما کارخانه سازنده، سیستم الکترونیکی خودرو را برای یک باتری با مشخصات و ظرفیت خاص طراحی نموده است. بنابراین برای آسیب نرسیدن به خودرو ضروری است باتری خودرو ام جی6 فابریک خودرو خود را نصب نمایید. از سوی دیگر استفاده از باتری غیر فابریک باعث ابطال گارانتی خودروی شما خواهد شد. باتری خودرو ام جی6 عرضه شده توسط فروشگاه بازار باتری دارای استاندارد کارخانه سازنده و مورد تایید نمایندگی های مجاز خودروی شما می باشند.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه