فروش باطری سانگ یانگ تیوولی

باتری سانگ یانگ تیوولی

معرفی باتری سانگ یانگ تیوولی

 

 

سانگ یانگ تیوولی در سال 2015 به بازار عرضه شد. تیوولی درواقع اولین خودرو با طراحی نرمال بود که توسط سانگ یانگ به بازار عرضه می‌شد. برخلاف برادران بزرگ‌تر خود، تیوولی همه ویژگی‌های یک خودروی مشتری‌پسند را داشت. طراحی زیبا، امکانات مناسب و مشخصات فنی قابل‌قبول، باعث شد این کراس‌اوور کره‌ای موفقیت‌های زیادی را برای کمپانی سانگ یانگ به همراه داشته باشد. این خودرو در ابتدا با دو نسخه الیت و اسپرت به بازار عرضه‌شده بود. سقف رنگی، رینگ اسپرت دیاموندکات، اسپویلر سقفی و شیشه‌های دودی ویژگی‌های نسخه اسپرت محسوب می‌شد. سانروف نیز مشخصه ظاهری نسخه الیت بود. برای خرید باتری سانگ یانگ تیوولی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

  • حجم موتور ۱۶۰۰ سی‌سی
  • قدرت ۱۲۸ اسب بخار
  • گشتاور ۱۷۵ نیوتن‌متر گشتاور
  • شتاب ۱۲.۵ ثانیه
  • مصرف ترکیبی ۷.۲ لیتر
  • گیربکس ۶ دنده اتوماتیک
  • حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
  • طول ۴۲۰۲ میلی‌متر
  • عرض ۱۷۹۸ میلی‌متر
  • ارتفاع ۱۶۰۰ میلی‌متر
  • وزن ۱۳۰۰ کیلوگرم
  • فاصله محوری ۲۶۰۰ میلی‌متر
  • حجم باک ۴۷ لیتر

قیمت باتری سانگ یانگ تیوولی

 

 

مشخصات و طول عمر باتری سانگ یانگ تیوولی

 

باتری سانگ یانگ تیوولی در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت آن قرار دارد. این باتری در ابعاد 23*18*19 سانتیمتر می‌باشد. بیشترین آمپری که برای باطری در خودرو سانگ یانگ تیوولی 2016 در نظر گرفته می‌شود 50 آمپر است. طول عمر باتری سانگ یانگ تیوولی تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. میزان عمر باتری در اصل به نوع مصرف شما و شرایط اقلیمی منطقه شما بستگی دارد و ممکن است یک باتری یک سال عمر و همان باتری در خودروی دیگر ۳ سال عمر کند. باتری در مناطق گرمسیر و مسیر های پرترافیک زودتر کیفیت خود رااز دست میدهد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری سانگ یانگ تیوولی حدود ۲ تا ۳ سال است.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو سانگ یانگ تیوولی شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو سانگ یانگ تیوولی شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

 

 

 

باطری فابریک تیوولی

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 50 آمپر ساعت – 50AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

خرید باتری سانگ یانگ تیوولی

 

گارانتی باتری ماشین سانگ یانگ تیوولی

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری، نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

 

نصب و تعویض باتری سانگ یانگ تیوولی

 

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو سانگ یانگ تیوولی بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از فروشگاه بازار باتری انجام دهید از خدمات نصب رایگان آن نیز بهره مند خواهید شد. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

توجه: در هنگام تعویض باتری، تحویل باتری فرسوده اجباری است. در غیر این صورت مبلغ اضافه ای به ازای هر آمپر اضافه خواهد شد. کارشناسان فنی فروشگاه بازار باتری در سراسر نقاط تهران (شمال تهران – جنوب تهران – غرب تهران – شرق تهران) آماده خدمات رسانی و تعویض باتری خودروی سانگ یانگ تیوولی شما بصورت رایگان در محل می باشند.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه