معرفی باطری کیا اپیروس

باتری کیا اپیروس

بررسی باتری کیا اپیروس

 

کیا اپیروس سدانی نیمه‌لوکس از کمپانی «کیا موتورز» است که خلاف دیگر محصولات این خودروساز کره‌ای، تولید نسل‌به‌نسل آن تداوم نداشت و تنها در بازه زمانی هفت‌ساله، در اولین دهه قرن 21، به بازار عرضه شد و تنها یک‌ بار در سال 2007 تغییرشکل و ارتقا یافت. عرضه این خودرو در همین زمان کوتاه موفقیت‌های چشم‌گیری به‌دنبال داشت و عرضه کوتاه‌مدت‌تر و 2ساله آن در ایران نیز با استقبال چشم‌گیر مشتریان مواجه شد. موفقیت این سدان پرهیبت دلایل متعددی داشت که می‌توان به مواردی چون برخورداری از پیشرانه‌ای قدرتمند، کیفیت رانندگی بالا، کابینی جادار و راحت و مهم‌تر از همه، دارا بودن فهرست کاملی از آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی اشاره کرد. جالب این‌که، توفیق این خودروی کارآمد در ایران، همچنان در بازار خودروهای کارکرده تداوم دارد. برای خرید باتری کیا اپیروس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

مشخصات فنی خودرو

قیمت باتری کیا اپیروس

  • موتور 6 سیلندر V شکل – بنزینی
  • حداکثر قدرت 266 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 363 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • حجم موتور 3778 سی سی
  • تعداد سوپاپ 24
  • جعبه دنده اتوماتیک با حالت اسپرت و نرمال
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ 7.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت
  • وزن خالص 1825 کیلوگرم
  • فاصله محورها 2800 میلی متر

 

 

مشخصات عمومی باتری اپیروس

 

باتری اپیروس به صورت فابریک دارای ظرفیت 60 آمپری است. شایان ذکر است که خودرو کیا اپیروس در مدل های زیر سال 2017، دارای باتری با ظرفیت 70 آمپری می باشد. اگر بخواهیم اشاره ای نیز به مشخصات ظاهری باتری اپیروس داشته باشیم، می توانیم بگوییم که این باتری دارای طولی 27 سانتی متری، عرضی 18 و ارتفاعی 22 سانتی متری است. دانستن مشخصات ظاهری این قطعه به هنگام خرید باتری اپیروس می تواند تا حد زیادی برای انتخاب یک باتری مناسب، ما را راهنمایی کند.

 

 

باطری فابریک اپیروس

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

خرید باتری کیا اپیروس

عمر مفید باتری کیا اپیروس

 

بطور متوسط باتری خودرو اپیروس بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین اپیروس نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری های ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

 

گارانتی باتری کیا اپیروس

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

021-55363510

021-55363511

 

 

ارسال دیدگاه