باتری تیبا صندوق دار

قیمت باتری تیبا یک

فروش باتری تیبا صندوق دار

 

 

تیبا صندوق دار نام یکی از سدان های کوچک شرکت سایپا است که اولین بار در سال 1387 و با نام مینیاتور به بازار خودرو ایران معرفی شد. از آنجایی که تیبا نیز همچون بسیاری از محصولات ازان قیمت و میان رده شرکت سایپا برروی پلتفرم ارتقا یافته پراید بنا شده، بسیاری از کارشناسان تیبا را تنها یک پراید مدرن می‌دانند. در حال حاضر تیبا در چهار تیپ SX، LX، SL و EX به بازار عرضه می‌شود که تمامی این مدل‌ها ازلحاظ فنی یکسان بوده و فقط در برخی آپشن‌ها با یکدیگر اختلاف دارند. تیپ EX فول‌ترین نسخه تیبا است که نسبت به سایر مدل‌ها از امکاناتی همچون رینگ‌های آلومینیومی و شیشه‌های بالابربرقی عقب برخوردار است. برای خرید باتری تیبا صندوق دار با ما همراه باشید.

 

 

مشخصات فنی تیبا

 

  • موتور 4 سیلندر خطی
  • حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 128 نیوتون بر متر در 4000دور در دقیقه
  • حجم موتور 1503 سی سی
  • تعداد سوپاپ 8
  • جعبه دنده دستی
  • تعداد دنده 5
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ 13.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
  • وزن خالص 1000 کیلوگرم
  • فاصله محورها 2410 میلی متر

 

 

فروش باتری تیبا صندوق دارعمر باتری تیبا صندوق دار

 

طول عمر باتری تیبا تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری تیبا حدود ۲ تا ۳ است. اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو تیبا شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو تیبای شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری ماشین خود را عوض کنید. افرادی که علاقمند به اسپورت کردن و نصب انواع سیستم‌های صوتی و الکترونیکی مختلف روی خودروی تیبا هستند تمایل به نصب باتری با آمپرهای ۶۶ و ۷۴ دارند. در این زمینه باید گفت که امکان نصب این باتری ها وجود دارد اما از قاب تعبیه شده توسط سازنده خودرو بیرون خواهد زد.

 

 

باتری فابریک تیبا

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 50 آمپر ساعت – 50AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

علایم خرابی باطری تیبا

 

همواره مطمئن‌ترین راه تست باتری، استفاده از دستگاه تست باتری است که با مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور می‌توانید سلامت باتری خود را کنترل نمایید. همچنین اگر به هر کدام از موارد زیر برخورد کردید، نشانه خراب بودن باتری تیبا شما است:

 

 

  1. تغییر صدای استارت ماشین تیبا
  2. به سختی استارت خوردن خودرو
  3. استفاده از باتری در حدود ۲ سال یا ۴۰۰۰۰ کیلومتر
  4. روشن نشدن خودرو تیبا
  5. عدم عملکرد درست مصرف‌کننده‌های برقی خودرو از جمله چراغ‌های خودرو و پخش صوت خودرو
  6. عدم کاکرد صحیح ریموت خودرو(در صورتی که عیوب سخت‌افزاری و اتصالات برقی وجود نداشته باشد.)

 

فروش باتری تیبا

مصرف سوخت  تیبا یک

 

در دنیای امروزی، بسیاری از خودرو ها با مصرف بالای بنزین، باعث نارضایتی مردم شده اند. تیبا صندوق دار با داشتن سیکل مناسبی از مصرف سوخت یعنی به ازای هر 100 کیلومتر، 7.1 لیتر بنزین مصرف می کند که می تواند یکی از خودرو های مناسب باشد که هم به خریدار و مالک کمک می کند که مبلغ کمتری بابت بنزین مصرف کند، هم باعث کاهش آلودگی در سطح شهر می شود. البته این نکته را نیز باید گفت که در شرایط ایده آل و مناسب، مصرف سوخت تیبا صندوق دار نیز از این عدد ( 7.1 ) نیز کمتر می شود.

 

 

 

امکانات و تجهیزات تیبا

تیبا صندوق دار در دو مدل معمولی و آپشنال به مشتریان عرضه می شود که نسخه معمولی امکانات حداقلی در اختیار کاربران خود قرار داده و در این زمینه می توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، آینه های جانبی تاشو، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور، مه شکن جلو و عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر ارتفاع اشاره کرد. با حفظ برخی امکاناتی که به آنان اشاره کردیم، نسخه آپشنال امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد که در این خصوص می توان به سیستم مولتی مدیا مجهز به دوربین دید عقب، سنسور پارک خودرو، آینه های جانبی برقی، صندلی چرم و تریم داخلی مشکی، نگهدارنده صندلی کودک ایزوفیکس، سپر دو رنگ جلو و عقب، کفی سه بعدی صندوق عقب و زیرپایی، شیشه های دودی، شیشه بالابرهای برقی عقب و در نهایت سیستم هشدار دهنده ضدسرقت ایموبلایزر اشاره کرد.

 

 

021-55363510

021-55363511

 

 

 

ارسال دیدگاه