آشنایی با باطری ام وی ام 315

باتری ام وی ام 315

مشخصات باتری ام وی ام 315

 

ام وی ام ۳۱۵ که در بازارهای جهانی با نام‌های چری A13 و چری فولوین ۲ شناخته می‌شود، اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و نسخه فیس‌لیفت آن نیز در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت. مدل‌های هاچبک و سدان ام وی ام ۳۱۵ توسط شرکت مدیران خودرو در سال ۹۱ روانه بازار کشورمان شد. اما خودرو ۳۱۵ سدان موفقیت چندانی نداشت و خیلی زود با بازار ایران خداحافظی کرد. فیس لیفت دوم این هاچبک از سال ۹۴ تا ۹۹ در تیپ‌های ساده، اسپرت، اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت به دست مشتریان رسید که تفاوت‌های خیلی کمی با هم دارند. مدیران خودرو در سال ۹۹ فیس لیفت سوم این خودرو را با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس و با تغییراتی در ظاهر و آپشن‌ها راهی بازار کرد. برای خرید باتری ام وی ام 315  با ما تماس بگیرید.

 

امکانات خودرو ام وی ام

 

  • سانروف
  • فرمان برقی
  • چراغ روشنایی در روز (Day Light)
  • سنسور نور
  • سنسور فشار باد لاستیک
  • سیستم کنترل پایداری الکترونیکی
  • حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت
  • کروز کنترل
  • گرم کن آینه‌های جانبی

قیمت باتری ام وی ام 315

 

مشخصات باطری ام وی ام 315

 

باتری ام وی ام 315یک باتری اتمی با ظرفبت ۶۰ آمپر ساعت و ۱۲ ولتی است. باتری‌های شرکت برنا باتری، سپاهان باتری و صبا باتری از برندهای معروف باتری ماشین هستند که برای این خودرو عرضه می‌شود. طول عمر باتری ام وی ام ایکس ۲۲ در وهله اول به نوع استفاده شما از این خودرو بر می‌ گردد. عمر مفید باتری ام وی ام ایکس ۲۲ حدود ۲ تا ۳ سال است.

هنگام تحویل60 خودرو از کارخانه باتری اتمی روی آن نصب شده است. باتری ام وی ام x22 60 آمپری و ولتاژ آن 12 ولت است. این باتری برای مصارف عادی خودرو تعبیه شده است. این یعنی اگر قصد دارید تا برای خودرویتان از سیستم صوتی و یا لامپ های پرقدرت نصب نمایید، باید آن را تقویت نمایید. باتری‌ جز قطعات مصرفی خودرو است. یعنی طول عمر مشخصی دارد. به مرور و با گذشت زمان ضعبف شده و نیاز به تعویض دارد.

 

باتری فابریک ام وی ام

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

فروش باطری ام وی ام 315

 

طول عمر باتری ام وی ام 315

 

عوامل متعددی در طول عمر باتری ام وی ام 315 وجود دارد که به شدت تاثیر گذار است. کارکرد خودرو و نحوه عملکرد دینام و استارت از جمله این پارامتر ها می باشند. با این حال به طور متوسط عمر مفید باتری این خودروها حدود دو الی چهار سال اعلام شده است. همچنین طول عمر مفید برای باتری این خودرو بر اساس کیلومتر را در حدود ۴۰۰۰۰ کیلومتر اعلام نموده اند. با رعایت یک سری اصول ساده می توان عمر باتری خودرو را بالا برد. عدم استفاده از سیستم صوتی خودرو و هر تجهیزی که مصرف کننده برق می باشد، در زمان خاموش بودن ماشین، یکی از این راهکارها است.

باتری در صورت روشن بودن خودرو شارژ می گردد. لذا راهکار دیگر افزایش عمر باطری MVM 315، جدا نمودن سرباتری منفی از قطب باتری هنگام استارت نخوردن طولانی خودرو می باشد. به طور مرتب باید سرباتری های خودرو و قطب های باتری چک شوند. علت این اقدام نیز بررسی سولفاته شدن و خوردگی در آنها می باشد.

 

بهترین باطری برای ام وی ام 315

 

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 60 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری ام وی ام ۳۱۵ و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

 

ارسال دیدگاه