فروش باطری چری تیگو 7

باتری چری تیگو 7

معرفی باتری چری تیگو 7 

 

چری تیگو ۷ یکی از چندین محصول خودروساز چینی است که توسط مدیران خودرو در ایران مونتاژ می‌شود و به فروش می‌رسد. مدل مفهومی این کراس‌اوور در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و چهار سال بعد روی خط تولید قرار گرفت.

عرضه رسمی خودرو چری تیگو ۷ اکسلنت به ایرانی‌ها در اواسط تابستان ۹۶ آغاز گردید و از پاییز سال ۹۷ هم تیپ IE آن به بازار داخلی آمد.

مشخصات فنی این دو تیپ یکسان است. اما کابین تیپ IE با تیپ اکسلنت در ۱۸ مورد با هم تفاوت دارند. چینی‌ها بعدها نسل دوم این خودرو را با نام چری تیگو ۷ پرو معرفی کردند. برای خرید باتری چری تیگو 7 با کارشناسان ما تماس بگیرید.
چری تیگو 7 در بازارهای جهانی با دو پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.5 لیتری توربوشارژ در دسترس خریداران قرار دارد. بنابر صلاح‌دید شرکت مدیران خودرو، چری تیگو 7 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ به بازار عرضه می‌گردد.

این موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ که با کد SQRE4T15 در بازار معروف است، طراحی و تولید شرکت AVL اتریش می باشد. توان تولید 147 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد.

 

مشخصات فنی خودرو

  • نوع پیشرانه خطی
  • حجم پیشرانه 1498 سی‌سی
  • تعداد سیلندر 4
  • تعداد سوپاپ 16
  • توربوشارژر دارد
  • سوپرشارژر ندارد
  • حداکثر توان 147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 210 نیوتن‌متر در 1750 دور در دقیقه
  • زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت 10.9 ثانیه
  • حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت

قیمت باتری چری تیگو 7

 

مشخصات باتری تیگو 7

باتری تیگو ۷ در قسمت جلوی موتور و پشت چراغ و در سمت راننده قرار گرفته است. ابعاد باطری تیگو ۷ به صورت ۲۶*۱۷*۲۰ (طول، عرض، ارتفاع) میباشد. تیگو ۷ خودرویی است که بر روی آن باتری‌های ۶۰ آمپر الی ۶۲ آمپر را می‌توان نصب نمود. بسته به کارکرد و نوع استفاده شما از این خودرو، باید باتری با جریان متفاوتی را خریداری نمایید.

از جمله اینکه نصب لامپ پر مصرف و یا سیستم‌های صوتی که دارای آمپلی‌فایر برای تقویت جریان برق هستند، باعث مصرف بیشتر جریان برق می‌شوند. بنابراین برای افزایش عمر باطری تیگو ۷، بهتر است از باتری با آمپر بالاتر استفاده کنید.

 

 

باطری فابریک تیگو

  • ظرفیت باتری اصلی 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری 12 ولت
  • مدل باتری سیلد اتمی
  • چینش قطب ها: پایه کوتاه قطب چپ

 

بهترین باطری چری تیگو 7

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 60 آمپر اوربیتال وان سپاهان است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری چری تیگو 7 و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

خرید باتری چری تیگو 7

باطری ایرانی یا کره ای

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطری های ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است. در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید می شود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاه های اروپایی کیفیت باطری های ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است. باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطری های کره ای سال هاست که در ایران استفاده می شود و طول عمر بسیار مناسبی دارد. شرکت های باطری سازی ایرانی هم به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند.

پس در هنگام خرید باطری می توانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسب تری هم دارند.

 

 

عمر باتری خودرو چری تیگو ۷

صرف نظر از جنس و نوع ساخت هر باتری، نحوه استفاده از آن نیز مهم است. به طور معمول هر باتری اسیدی حدود ۲سال و یا کمتر، و باتری اتمی بین ۲ الی ۳ سال است. اگر در حالت خاموش از باتری تا حدود زیادی استفاده نمایید باعث کاهش عمر باتری ماشین می‌شود.

هیچگاه نباید باتری را به طور ۱۰۰ درصد تخلیه نمود. همچنین مصرف‌کننده‌هایی نظیر سیستم صوتی و امثال آن باعث کاهش عمر باتری تیگو ۷ خواهند شد. از همه اینها گذشته باتری نباید در معرض حرارت مستقیم موتور قرار گیرد. گذاشتن یک کاور برای آن باعث کمک به عمر یک باتری می‌شود.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

ارسال دیدگاه